Strona głównaPDMKonfiguracja hosta zadania w SOLIDWORKS PDM

Konfiguracja hosta zadania w SOLIDWORKS PDM

SOLIDWORKS PDM host zadania

Konfiguracja hosta zadania w SOLIDWORKS PDM

Oprogramowanie SOLIDWORKS PDM umożliwia obsługę zadań, które automatyzują procesy, pozwalając zaoszczędzić czas pracy.

Konfigurację zadań rozpoczynamy od ustawień hosta zadania:

  1. Klikamy PPM na ikonkę PDM w zasobniku systemowym, a następnie wybieramy „Konfiguracja hosta zadania”.
    konfiguracja zadania w solidworks pdm
  2. Wybieramy odpowiednią przechowalnię i dodatek, a następnie zaznaczamy opcję „Zezwalaj” i zatwierdzamy przyciskiem „OK”.
    konfiguracja zadania w solidworks pdm

Po poprawnej konfiguracji hosta zadań przechodzimy do narzędzia Administracja SOLIDWORKS PDM.

  1. Wybieramy konfigurację naszego zadania.
    konfiguracja zadania w solidworks pdm
  2. W oknie właściwości, w zakładce Metoda wykonania mamy do wyboru następujące opcje:
    konfiguracja zadania w solidworks pdm

    1. Pozwól systemowi na wybranie komputerów dla wykonania zadania
      Opcja ta pozwala na wybór hosta zadania przez system, wybierając spośród dostępnych komputerów w danym momencie.
    2. Monituj użytkownika o wybranie komputera kiedy zadanie jest zainicjowane
      Dzięki tej opcji, w momencie uruchomienia zadania, użytkownik wybiera nazwę stacji z listy rozwijanej.
      konfiguracja zadania w solidworks pdm
    3. Wykonaj na komputerze, na którym zadanie jest zainicjowane
      Jest to jedyna opcja dostępna w SOLIDWORKS PDM Standard. Uruchamia ona zadanie na komputerze, na którym zostało zainicjowane.

Historia i kolejka zadań widoczna jest w narzędziu Administracja SOLIDWORKS PDM w liście zadań.

konfiguracja zadania w solidworks pdm

konfiguracja zadania w solidworks pdm

 

Podziel się:

Branżą IT zajmuję się od 6 lat i cały czas jestem głodny nowych wyzwań w tej dziedzinie. Przygodę w DPS Software rozpocząłem na stanowisku Wsparcia Oprogramowania PDM. Prywatnie interesuję się programowaniem, psychologią i filozofią oraz kalisteniką.