Niekiedy instalując nową wersję programu DraftSight mogą wystąpić problemy z jego uruchomieniem. Pokazuje się okno, odpowiadające za uruchamianie programu lecz nic się nie dzieje.
Najczęściej jest to spowodowane błędami przy instalacji lub pozostałościami po poprzednich wersjach. Stosując poniższe kroki będziesz mógł dokonać pełnej reinstalacji oprogramowania, tym samym likwidując problem:
-
- Zalogować się jako administrator
- Z panelu sterowania odinstalować DraftSight
- Zmienić nazwę (lub usunąć foldery. Przykład: DraftSight_OLD) w lokalizacjach:
-
- C:\Program Files\Dassault Systemes\DraftSight
- C:\ProgramData\Dassault Systemes\DraftSight – folder ProgramData może być ukryty. W zakładce „Widok” należy zaznaczyć opcje „Ukryte elementy”
- C:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Roaming\DraftSight – AppData również jest folderem domyślnie ukrytym
-
- Wyczyścić rejestr (należy wyszukać aplikację za pomocą „regedit”), np. zmieniając nazwę poniższych ścieżek np. DraftSight_OLD:
- Następnie zainstalować ponownie oprogramowanie DraftSight.